Waar denk je aan als je het woord ‘online marketing’ hoort? sociale media? Facebook? Of denk aan online adverteren, pay-per-click en zoekmachinemarketing. Er is één woord dat in je opkomt als iemand aan ‘online marketing’ denkt, en dat woord is ‘moeilijk’. Online marketing is moeilijk.
Heb je wel eens met een marketingexpert gesproken over online marketing? Geven ze niet allemaal hetzelfde vage, generaliserende advies als het om online marketing gaat? Eerst vertellen ze je dat je een SEO-bedrijf moet inhuren, dan vertellen ze je dat je moet bloggen, dan vertellen ze je dat je sociale media moet gebruiken, en nadat je dit allemaal hebt gedaan, krijg je verkeer naar je website. . Alle marketingexperts zeggen hetzelfde en hun advies is altijd vaag. Zelfs diepgaand advies over online marketing is vaag. Heb je wel eens een artikel gelezen over online marketing? Probeer dit als je vrije tijd hebt. Google “Online Marketing Strategies” en klik door naar het artikel om het te lezen. Het is niet nodig om de eerste pagina op Google om te slaan. Lees enkele van de uitgelichte artikelen die door Google zijn geretourneerd. Dit is een vergelijkings- en contrastoefening. Als je dit eenmaal hebt gedaan, zul je merken dat al deze artikelen hetzelfde klinken. De eerste paragraaf geeft een kort overzicht van wat online marketing is en waarom het zo belangrijk is. Dan begint de lijst. Nu, na het voltooien van deze oefening, zult u merken dat de artikeltitels iets gemeen hebben. Ze zijn allemaal opgemaakt als een top 10-lijst. Ze zijn er allemaal: “7 Facebook-strategieën voor online marketing om uw fanbase te laten groeien.” Nu, dit is geen probleem. Ik hou van het top 10-lijstformaat. Het maakt uw artikelen aantrekkelijker voor lezers. Wat ik niet leuk vind aan de meeste van deze artikelen, is dat de top 10-lijst van vrijwel iedereen hetzelfde is. Ze bieden allemaal dezelfde online marketingstrategieën en -adviezen. Ik bedoel kom op; Dit zijn experts! Het zijn professionele schrijvers die schrijven voor enkele van de grootste bedrijven ter wereld. Waarom klinken de meeste artikelen hetzelfde? Nogmaals, online marketing is moeilijk! Niemand houdt ervan ongelijk te hebben of slecht advies te geven. De auteur schrijft gewoon hetzelfde vage, algemene advies dat marketingexperts geven. Ik zou nog wel even door kunnen gaan, maar ik ga niet, vooral niet als het gaat om online marketingworkshops. Ik denk dat je het punt nu begrijpt.
In dit artikel gaan we iets proberen dat zelden wordt gedaan. Wij geven u graag origineel en doeltreffend advies over internationale seo. Ik zal helemaal eerlijk zijn. Om mijn artikel langer te maken, zal ik je geen verouderde strategie geven die niet werkt. Deze strategieën zullen werken. hoe weet ik dat Omdat ik een bedrijf run en ze nu voor mij werken. Ik weet wat werkt en wat niet omdat ik ervaring heb op dit gebied en veel fouten heb gemaakt in online marketing. Dus, zonder verder oponthoud, hier zijn enkele online marketingstrategieën die uw bedrijf zeker zullen helpen meer online bekendheid te krijgen.
Bij online marketing draait alles om het soort content dat je maakt. Allereerst is de beste online marketingstrategie het creëren van content. zonder twijfel! Natuurlijk, Facebook-likes, retweets en social media-shares op andere populaire social-mediasites zoals Pinterest, Instagram en Reddit zijn cool, maar verhogen ze daadwerkelijk de bedrijfsopbrengsten? Denk er over na. Hoe vaak betuttel je een bedrijf omdat je een Facebook-bericht leuk vond? precies. Ik geloof dat sociale media erg krachtig zijn, maar het werkt alleen als je geweldige inhoud hebt. Inhoud kan van alles zijn. Het kan van alles zijn, van een prachtig geschreven artikel tot een modieus T-shirt met een slimme slogan op de voorkant. Inhoud kan werkelijk van alles zijn. Ik geloof dat de meeste bedrijven hun klantenbestand en uiteindelijk hun omzet zullen laten groeien door alleen maar in het oog springende posts op Facebook te plaatsen met opvallende foto’s. Dit is niet waar. Als online marketing zo eenvoudig was, zou iedereen, inclusief de gemiddelde persoon, een expert worden in online marketing. Alles wat de moeite waard is in deze wereld kost hard werken en tijd. De resultaten van een effectieve online marketingcampagne zijn niet anders. Geweldige inhoud maken is niet eenvoudig. Maar wanneer u geweldige inhoud maakt, zijn er zoveel bronnen die kunnen helpen die inhoud viraal te laten gaan. Heb je ooit een video gezien met honderden shares en duizenden likes op Facebook of YouTube? Wat een video viraal maakt, is de inhoud. De gemiddelde persoon is geen marketingexpert en heeft geen budget voor sociale media. Het enige wat ze hebben is hun verbeelding. Alles wat je nodig hebt om geweldige content te maken.